sâmbătă, 4 februarie 2012

Mesaj de bun venit!

Bună!

Mă numesc Diana şi am creat acest blog din dorinţa de a-mi împărtăşi pasiunea pentru cărţi cu alţi iubitori ai lecturii. Sper ca prin intermediul acestui blog să intru în contact cu cât mai mulţi cititori, să schimbăm păreri, impresii despre cărţi, să primesc recomandări şi să recomand la rândul meu cărţi care merită citite.
Treptat o să public şi recenzii la unele din numeroasele cărţi pe care le-am citit.
Vă aştept cu drag să discutăm despre subiecte legate de această minunată lume a cărţilor!
P.S: Voi publica articolele sub pseudonimul Sookie, unul din personajele feminine dragi mie din literatura contemporană. 

4 comentarii:

  1. Buna! Felicitari pentru blogul cel nou :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut >:D< Imi place blogul tau!

    Vad ca citesti "Sacrificiu final". Cum ti se pare? E una din cartile mele favorite <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place blogul.... este foarte foarte nou, deci cam putine postari, insa eu te astept sa revi cu mult drag!

      Chiar astazi am terminat "Sacrificiu final" si seria, in general, o consider absolut fantastica iar cartea a incheiat intr-un mare fel aceasta serie!! Sincer nu ma pasioneaza cartile cu vampiri, insa aceasta a fost o surpriza extrem de placuta cu toate ca am fost foarte sceptica cand am cumparat-o :D

      Ștergere