luni, 4 martie 2013

Movie time!

Ok, m-am intrebat de ce sa ma limitez la scris despre carti cand eu am atat de multe alte pasiuni? Asa ca iata, inaugurez o noua rubrica legata de o alta pasiune si anume, filmele. Bun, pentru inceput o sa va povestesc impresiile mele despre filmele nominalizate la Oscarurile de anul acesta, fiindca am o obsesie: in fiecare an trebuie sa vad, inainte de decernarea premiilor, toate (sau aproape toate) filmele nominalizate, ca sa fiu bine informata ;) . Pentru postarea de astazi am ales filmul meu preferat dintre cele nominalizate la Oscar, adica Django unchained.

Parerea mea: Mi-a placut la nebunie filmul asta! Actori, scenariu, regie absolut tot. Asteptati-va la mult sange, in stilul Tarantino si nu va speriati, fiindca fiecare scena sangeroasa isi are rostul ei, deoarece actiunea filmului se situeaza in perioada sclaviei si este destul de dur, insa cred ca reflecta destul de bine atrocitatile la care au fost supusi oamenii de culoare in acea perioada. 
M-a incantat faptul ca tot taraboiul a fost iscat din si pentru dragoste, fiindca Django, interpretat de Jamie Fox, dupa ce isi castiga libertatea cu ajutorul dr. King Schultz, interpretat magistral de Christopher Waltz (care a si castigat Oscarul pentru acest rol), pleaca in cautarea sotiei, ajunsa sclava la mosia nimanui altuia decat a lui Leonardo DiCaprio (care isi demonstreaza din nou talentul) pardon, a lui Calvin Candie. Ca o paranteza, DiCaprio ar trebui sa interpreteze mai des personaje negative fiindca acesta i s-a potrivit ca o manusa. 
Mai mult nu va destainui. Ramane sa decideti daca vreti sa vedeti un film excelent si niste actori pe masura sau sa va pierdeti timpul cautand altceva :)
Dupa parerea mea, filmul asta merita Oscarul pentru cel mai bun film, insa Argo a periat suficient orgoliul american cat sa castige el cea mai importanta categorie. Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar o sa imi justific parerea cum ca filmul lui Ben Affleck a fost putin supra apreciat intr-un articol viitor. Pana atunci va doresc o zi frumoasa si alegeti cu intelepciune urmatoarea carte de citit sau urmatorul film de urmarit.

Punctaj: 5/5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu